loading...
This Is Iranian Fan Page Of Merlin Series
admin بازدید : 651 1391/06/08 نظرات (4)

http://rozup.ir/up/merlinfans/slide3.png

 

طیق مصاحبه ای که با جانی کپس و جولیان مورفی در digital spy  انجام شده،اونا گفتن که از اول برای 5 فصل برنامه ریخته بودند،ولی این بستگی به علاقه ی مردم داره که فصل 6  هم ساخته بشه یا نه.احتمال فصل 6 کمه ولی ما دلمون خوشهD:

نظر سایت : فکر کنیم طرفداران مرلین در فصل  5 هم خیلی بیشتر از قبل بشن.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سینا در تاریخ 1392/02/07 و 12:54 دقیقه ارسال شده است

سلام...بنظرتون اگه ساخته بشه؟؟؟؟کی به بازارمی یاد.....یااصلاکی ساخته میشه؟ممنون میشم.

این نظر توسط parsa در تاریخ 1391/10/10 و 17:07 دقیقه ارسال شده است

وای خدایا نمیتونم صبر کنم ساخته میشه من با سریال مرلین زندگی کردم خیلی دوستش دارم م م خدایا اشالا ساخته شههههشکلک

این نظر توسط می تونین در تاریخ 1348/10/11 و 2:32 دقیقه ارسال شده است

می تونین این تریلر تون رو برای دانلود بزارین؟
پاسخ : بله چرا که نه؟!

این نظر توسط لطفااااااااا در تاریخ 1348/10/11 و 2:32 دقیقه ارسال شده است

خدایا لطفا ساخته بشه چون من خیلی دوسش دارم
پاسخ : احتمال زیاد ساخته میشه


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظرتون سایت چطور است؟
    به نظر شما انجمن برای سایت بگذاریم؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 25
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 9
  • بازدید سال : 87
  • بازدید کلی : 27,774